2008-01-13

Söndag, igen. Känns fasen som om det är det varje dag nu för tiden.
Sitter och peppar lite inför konditionstesten som blir i eftermiddag.
Lite godis har det hunnit slinka ner och massa musik har jag
hunnit ta upp den senaste timmen. Just nu är det Foundations med
Kate Nash som spelas, greeejt!

Och imorrn börjar mitt nyttiga liv igen och jag som redan har hunnit
vänja mig vid godis och allt onyttigt. Gaah, men till påsk ska det nog
gå bra. Inget godis, inga chips, popcorn, bullar, kex, kakor...Och ingen
saft och läsk. Känns nyttigt och bra.

Det blev en fin kväll igår, tack flickor!

Dags för lite frukost och städning på rummet!

Kommentarer
Postat av: Emma

Lägg ner den där himla hälsogrejen. Ja mår illa!

2008-01-14 @ 20:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback