2008-01-10

Vet egentligen inte riktigt vad jag ska skriva,
men det känns som om jag måste få ner
något. Uppochner? Mjo, lite så känns det
kanske. Känner mig som en idiot, helt jävla
trög. Förlåt, tänkte inte riktigt på hur det kanske
skulle bli. Men jag hoppas lite på det där som
Sofia sa, att det kommer bli ett bra år, fast starten
är ju inte direkt den bästa, men jag hoppas att det
blir bättre med året. Och jag håller tummarna för dig
också :)

Och nu är det bara en dag kvar i skolan och sen är
det ledigt igen, eller i två dagar, men ändå..hinner
med en del då tror jag. Imorrn blir det gymmet och
sen fotbollsträning och på söndag är det fotbolls-
träning igen. Lördagen är inte riktigt bestämd, men
det blir säkert något bra då också :)

Meningslös blogg, IGEN! Förlåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback