2008-01-03

Den här bloggen är tillägnad åt Sofia "världens bästa" Karlsson
som tvingade mig att logga in och blogga en gång till.

Sofia är pepp på att köpa en snyggingkamera och jag har godkänt
den, så den måste hon satsa på! Och jag är pepp (?) på lördag
(enligt sofia iaf), även att det gick åt helvete på träningen idag och
det känns som om jag lika gärna kan gräva ner mig och dyka upp
när jag är pensionär. Mitt humör har legat på botten hela kvällen
och jag är någonstans mellan verkligheten och drömmarna just nu
JAG SVÄVAR PÅ ROSA MOLN! ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

HAHA, perfekt blogg ;)
och jag vill också sväva på moln.. hrm.. kommer upp dit snart.. om en evighet ;)

2008-01-03 @ 00:11:43
Postat av: P

Det kommer gå kanon på lördag Matilda! kram

2008-01-03 @ 00:58:10
Postat av: Spice Girls melenaie C

OUH NORMAL ELERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR HAHAÖHÖHÖHÖ LSÖADLÖASDÖ
AOUWHL OWOUAL WOUL OWOU

2008-01-03 @ 22:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback