2008-02-28

Tror att jag måste hitta det seriösa felet på
mig och mina saker snart. För det första så
hittade jag inte mina hörlurar häromdan, men
sen trillade dom ut från jackan och då kom jag
ihåg att jag hade lagt dom i luvan :P Och sen
igår när jag skulle lyssna på min mp3 så funkade
den inte och den vill inte starta nu heller, så den
är pajjjjjjjjjj! Och sen hade vi matteprov igår och
det gick ju himla bra;
Frida och jag sitter hemma hos mig och pluggar
2008-02-27 kl. 09.00 och jag bläddrar lite mellan
varje avsnitt och så säger Frida plötsligt:
- Vad pluggar du på? :O
-Vadå, provet som vi har!
-HAHA, näe Matilda..det där är förra kapitlet!
-VA!?
-Jaa, det har vi redan haft prov på!

Världens sämsta minne och prylar som inte
funkar! LYCKAT!

På kvällens schema står det mat och promenad!
FinFint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback