2008-02-13

Så va det kväller igen och snart dags för lite sömn.
Är hos mamma och tar det lite lungt, fast det känns
lite ensamt faktiskt, förutom Pyret som sitter framför
mig och glor. Och faktiskt så har jag varit duktig och
snäll ikväll, för det första så har jag löptränat och för
det andra så har jag städat fågelburen, weeiii ;)

Greys Anatomy var grymt bra idag, ♥



Och i morgon är det Alla Hjärtans Dag, inte så
meningsfullt om jag får säga vad jag tycker, men
ändå lite mysigt på ngt sätt...och nu sitter jag
här och typ dör av skratt, googlade på "alla hjärtans
dag" och första träffen blev den:

 HAHAHAHA XD

Men seriöst, jag har skittråkigt nu. Dags för lite sömn
kanske. Hoppas ni får en bra Alla Hjärtans dag imorrn,

Puss och godnatt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback