2008-02-12

Jag kan slå in lite finare paket nu,
Jag kan stå i kassan och ta betalt nu,
Jag kan förstöra stekplåtar med en sax nu,
Jag kan städa mitt rum utan pappas tjat nu,
Jag kan faktiskt en massa saker när jag tänker
efter, duktigt!

Och idag var det ingen som hade lunch vid
någon bra tid, så det fick bli mc donalds med
syster..och när jag står där vid kassan och sneglar
lite bakåt så får jag syn på någon, men näe..eller joo,
eller kanske..jaa, faktiskt..där, på mc donalds i o-hamn
såg jag Linda Isacsson. Det är faktiskt värt en bild!



Puss och hej,

Kommentarer
Postat av: Sara

ohh, Häftigt!
Jag har också sett henne, på Kastrup :D

Postat av: Sofia

nämen, nu är du stolt va?! ;)

2008-02-13 @ 12:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback