2008-02-08

Sitter och snackar med två nötter nu..

Är typ som dom på bilden ;)

Matilda säger:

haha, okej..jag ska skriva om mina nötter nu då :P

Sara ' säger:

skrattar som en galning

Sofía , säger:

DET gillar folk

Sara ' säger:

xxD

Sara ' säger:

nötter ?

Sara ' säger:

ja ,

Sara ' säger:

jag har hört att jordnötter börjat sälja bättre på sistone

Sofía , säger:

NEJ

Sara ' säger:

HAHHAHAHAHHA

Sofía , säger:

jag vägrar

Sara ' säger:

fiiiz

Sofía , säger:

senegal har absolut fördel på jordnötter

Sofía , säger:

om ni ville veta

Haha, mina bästa nötter! Och Emma va saknad!
Träningen gick väl helt okej idag faktiskt, både
för fisen och mig, fint :)

Och jag är pepp för imorrn, fast jag har inga kläder,
så jag lär få festa naken imorrn, spännande!?


Kommentarer
Postat av: Sofia

ursäkta men jag framstår som en väldigt osammanhängande person? ;)
tack för mig, HEJ !

2008-02-08 @ 23:27:41
Postat av: Sara

fan , snyggaste bilden på oss någonsin !
Hur lyckas du fånga oss ?

Postat av: Sara

eh , du är väll det ?

2008-02-08 @ 23:28:57
URL: http://sara2.blogg.se
Postat av: m.Malin

HÄPP.. naket. You go Girl!

2008-02-09 @ 11:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback