Juldagen,



Julafton är över och det blev en bra sån. Skrikande släkt på typ 10 personer.
Nästintill hörselskadad. Och farmor var snäll och gjorde som vanligt dom rosa
godisarna för min skull, vilket hon årligen kommenterar, och dessutom var
ljusstaken som är formad till ett hjärta framme, träslöjden-00 eller något,
vilket hon också årligen kommenterar att hon har ställt vid spisen! För övrigt
tycker jag om min släkt som är en klass för sig.

Och julklapparna var inte helt fel dom heller, så friskan nästa och kanske en
införskaffning av en kamera! Men nu väntar julfirande hos mamma...


Kommentarer
Postat av: N

Bra att jag inte är ensam om prinskorvarna :P

Och bra med friskan där, beach-09 för oss!

Postat av: Sofia

men vart är 10-åringen?! jag ser ingen ;)

2008-12-26 @ 12:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback