2008-12-29

Idag har jag insett att mitt liv till största del bara består av problem!
För det första vet jag inte vilken klänning jag ska ha på mig på nyår,
vilket egentligen inte borde vara så svårt, men för mig är det tydligen det!

För det andra måste jag fortfarande städa mitt rum, vilket jag inte vet när
jag kommer hinna eftersom jag hela tiden kommer med undanflykter!

För det tredje, och det här är stort! För det tredje har min mobil gått sönder,
luckan har sagt farväl och min mobil är nu olåsbar och ser ut som ett
misslyckat försök till att montera ihop en ny mobil! Två saker finns att göra:
Antingen får jag köpa en extradel som troligen kommer kosta mig runt 400,
(vilket känns rätt pissigt med tanke på att mobilen inte kostade mer än 1500)
eller så får jag återanvända W800i:n som var en trogen vän i över två år.

Jag tror att jag helt enkelt får sova på saken och hoppas på att mina problem
är lösta i morgon när jag vaknar (vilket antagligen bara är en önskedröm) eller
så får jag köra på :

Glöm dina bekymmer, i morgon kommer nya!



 


Kommentarer
Postat av: mican

haha. idag är de peppning för nyår, du kommer ändå förstöra den på nyårsafton...mobilen o klänningen ;)

Postat av: Malin

haha.. visste väl att den där mobilen inte var någon att lita på ;) fast den bör vara roligare att titta på nu ;) (och nyår känns mkt bättre nu när ni också kommer)

2008-12-30 @ 15:34:06
URL: http://malinm1.blogg.se/
Postat av: Sssofia

PEPPA! väljer klänning åt dig imorrn ;)

2008-12-30 @ 21:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback