Kalmar, jämförelse, lördag,



Kalmartripp med Frida, vilket blev en riktig bra heldag.
Jag inledde shoppingen, 456 kronor fattigare när jag
steg ut från Gina Tricot, hejdå lönen ! Kom hem med
grejerna på bilderna och lite till, ångrade skjortköpet
på Gina Tricot, så 199 kronor rikare vid hemresan!

Dagens bästa köp: Herrklockan från Ur och Penn
Dagens äckligaste mat: Kinabuffé vid busstorget i
Kalmar, (rekommenderas INTE).
Och dagens extremt bästa jämförelse: Fridas och min
ring, som sitter på samma finger, hennes ring (den högra) 
på sitt ringfinger och min ring (den vänstra) på mitt ringfinger.

 


Och jag är PEPP!


 


Kommentarer
Postat av: Abbe

Matilda, nu ska du inte klaga över 456 kronor! :P



Kolla in mitt senaste inlägg och prislappen på det... ;)

Postat av: Abbe

PS. Riktigt snygga kläder du hittade förresten!

2008-08-30 @ 01:34:57
URL: http://albingustafsson.se/
Postat av: Anonym

ölen?

2008-08-31 @ 15:46:18
Postat av: Frida

En helskön dag med dig :)

Haha fin bild fast den satt på fuck u fingret ;)

2008-09-01 @ 21:03:49
Postat av: Matilda

haha, nähe, gjorde den!? ;) det gjorde den väl inte?! HAha, och du, ringen som jag köpte var åt helvete för liten, för malin också :P HAHAHA

2008-09-01 @ 21:10:40
URL: http://matildautanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback