fikasugen och ett par riktigt snygga skor skulle sitta perfekt,



Jag börjar nästintill ge upp hoppet att få någon körlektion nu, har ringt
mer än varje minut i över en timme nu och det tutar upptaget hela tiden.
Så när jag har trampat mig upp för backen i parken ska jag bannemej
gå dit istället för att fortsätta ringa. Och jag är sugen på fika och på
ett par nya skor med klack till imorrn.

Dessutom längtar jag till den 29 november, vilket det i morgon endast
är 16 veckor kvar till. Den enda olängtande tanken som dyker upp är
att jag och Sara inte kommer träffas på 6 (!) veckor eftersom hon lämnar
Sverige den 13:e december, samma dag som jag anländer!

Puss och hej,


Kommentarer
Postat av: Sara

Det kommer inte bli kul.

Man vafan, vi får träffas dubblet så mycket innan och efter istället! :D

PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback