2008-08-19

Kvällen blev mycket trevlig med bra filmer, trevligt sällskap
och ofärdig marshmallowskladdkaka! Endast en dag
återstår av lovet och det ger mig lite ångest, dels för att jag
undrar vart sommarlovet har tagit vägen och dels för att jag
har lite smått panik över all matte och fysik som väntar...
Ska däremot bli rätt roligt att träffa alla som man inte har
sett sen den där dagen då vi slutade 2:an, vilket är på ett
ungefär 9 veckor sen (?).

Försökte installera mobilsaken till datorn och såklart lyckades
jag otroligt bra (inte), så i morgon kommer jag få miljoner
raseriutbrott och en dator som lär krascha totalt. Varför ska
det alltid vara så svårt att installera saker för mig!? Sömn
kanske vore något som kan hjälpa, men det är tvekis.

Puss och godnatt,


Kommentarer
Postat av: Hampus

Sommarlovet har precis börjat duh :)

2008-08-19 @ 01:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback