2008-08-17



Och jag säger bara en sak: Äntligen! Blev en Kalmartur igår igen, fast med
pappa den här gången. NetOnNet var tredje stoppet och där inhandlades
denna skönhet, och trots 1.3 megapixel till kamera, så funkar den.
Blev även inhandling av en svart klänning och ett par svarta
chinos från Only.

Kvällen blev suverän hos den nyblivna 18-åringen, tackar!
(Bilder kommer om jag lyckas installera mobilen till datorn)
För övrigt hade jag två snuskiga getingar på mitt rum när jag
kom hem inatt, så det fick bli glasburkar över dom, hejhopp!

Puss och hej,


Förlåt!

Kommentarer
Postat av: Malin

du den är riktigt snygg när nedfällningen är uppe ;)

2008-08-17 @ 10:39:28
Postat av: Sara

jag vill ha beiga chinos!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback