6 veckor...

image75

Vissa dagar är mer betydelsefulla än andra. Dagen har varit mer betydelsefull
än gårdagens, då jag idag har spenderat tiden på vettiga saker. De dagar jag
gör-massa-onödigt-som-ändå-inte-spelar-någon-roll är de dagar då jag klär
mig lika modernt som på bilden, fräsigt enligt mig, fattigt enligt andra!

Dagen, eller snarare kvällen har jag utnyttjat med mina absoluta favoriter. Såna
där bra människor som man kan lita på och som finns där när man mest behöver
dom. Blåbärspaj, Kladdkaka och Tv gjorde så att kvällen fick en extra liten
guldstjärna i hörnet.

Och jag insåg just att det nu bara återstår 6 veckor tills Kreta står med
(förhoppningsvis) solen i topp och väntar på 8 blekfisar från Sverige som
förväntar sig vara lite mindre bleka 1 vecka senare...men det är långt kvar
tills dess, så nu är det bara att se fram emot de 6 korta (?) veckorna som
är kvar!

Puss och godnatt,

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag längtar ihjäl mig !! men snaaart kommer blekfisarna :D

2008-04-17 @ 12:04:26
Postat av: Sara

Huuuuuuuuuuuultsfreeeeeeeeed


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback