2008-04-14

image74

Det är det där jag kallar lycka. En bästa vän och en fotboll kan förgylla en söndag till tusen.
En upptäckt som jag har gjort är att gräsfotboll faktiskt är bättre än blåbärspaj.

Blev tyvärr en förlust idag, men jag hörde någon säga att det låter positivare att säga "Bättre
lycka nästa gång"
än att säga "Det var synd". Så bättre lycka nästa gång på det!

Och för den som är intresserad så är min dator med och tävlar om priset för världens segaste
dator och om jag ska vara riktigt ärlig så tror jag nog att han kammar hem både första, andra
och tredjepriset med tanke på segheten.

Svenskaplugg.

Puss och hej,

Kommentarer
Postat av: Sofia

men "snygg bild" . HAHA, jo jag vet vad du talar om när det gäller din dator.. inte snabb som blixten direkt ; )

Postat av: Matilda

Haha, bilden är förbaskat snygg :P
HAHA, tack, det håller jag med om till tusenfemtionio procent!

2008-04-16 @ 16:11:37
URL: http://matildautanh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback