2008-04-09

image70

Ibland förvånas jag verkligen över folk, både mig själv och andra. Dagens stora
förvåning handlar om mig, hur mycket jag faktiskt har gjort idag. Jag har hunnit
med att försova mig i 30 minuter, fått ett raseriutbrott som min kära lillasyster
råkade drabbas av, så jag fick lite ångest och städade HELA hennes rum,
inklusive garderoben. Och så har jag bakat både blåbärspaj och muffins, haft
ont i huvudet och suttit vid datorn. Det är inte varje dag man slutar vid 10.30!

Blåbärspajen väntar...


Kommentarer
Postat av: Sara

:O
Min största önskan blev nu plötsligt att sofie skulle få ett sådant utbrott på mig...

Postat av: Matilda

Haha, i hopp om att hon skulle bjuda på en städning på rummet?! :P

2008-04-11 @ 22:41:38
URL: http://matildautanh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback