2008-04-07

Jag har gjort en rejäl upptäckt nu: ATT DET ÄR VÅR PÅ RIKTIGT!
I alla fall var det det idag. Blev lite fotbollsträning med korplaget
som verkligen satsar seriöst på ordentliga träningar (inte).
Något med korpen blir det inte för mig på ett tag, nöter KFF ett
tag till. 

Lördagen blev faktiskt riktigt bra, Kalmar med Sofia på dagen och
där shoppades det endast en svart klänning (?) för min del.
Desto mer blev det för sofia! Kvällen blev i Svalliden där det
spelades en konstig variant av ölspelet, dansades på riktigt
blött golv och skrattades med roligt folk!

Övningskörde familjens pansarvagn nyss, ett motorstopp, en
halvsur pappa och en pepp lillasyster. Jag kom hem!

Puss och hej,

Kommentarer
Postat av: Sofia

jag ska alltid vara värst... kommer att drabba min plånbok NEGATIVT snart... ;)

2008-04-08 @ 09:59:30
Postat av: Matilda

Haha, jag vet, jämt har det varit så ;D
Men sånt får man ta ibland, sparar man sina pengar för länge så får man ta den smällen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback