SnartSnartSnart

En dag kvar och sen är det helg igen, men jag klagar inte, jag njuter som bara den!
Aerobicdance imorrn och det verkar kul, och jag har värsta fetångesten för det där med gymkort, ska jag eller ska jag inte skaffa det?
Träningen gick förresten skit för mig idag, usch på den. Och så är det match på söndag också, det är ju kul att bli uttagen, men jag hoppas på att få spela lite mer den här gången då också.

Lite mer dator, sen sömn..

Herrå,





På något sätt känns det lite bättre idag, och det känns skönt.Det känns som om det har blivit lite lättare inom mig, precis som att den stora tunga stenen har blivit hälften så stor och tung. LaddaLaddaLadda inför lite förändring, jag ska klara det här, även att det är svårt och även att jag vet att jag vissa dagar inte orkar längre, men idag är det en bra dag, jag mår lite bättre och det känns skönt. Håll i dig, för nu kör vi,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback