FanFanFan...

..För matchen idag. Okej, vi tog igen så att matchen slutade 5-5, men det spelar ingen roll. Jävligt kul att få spela typ 30 minuter på match och sen inte vara med imorrn på matchen, då känner man sig verkligen lyckad. Inte för att jag vill vara med på matchen imorrn, men som det känns just nu så skulle jag behöva det, för att bli lite glad.

Var måttligt förbannad när jag kom hem, så jag bytte om till träningskläder och drog till slingan och sprang. Och det gick bra att springa idag, det enda jag har lyckats med idag.

Imorrn har jag en håltimme på 3 timmar, jippi! Men jag vet redan vad jag ska göra. Jag ska dra hem, springa och sen dra till mamma och äta mat :) Och sen på kvällen ska jag till P-vik och kolla på fotboll :D

Och nu ska jag göra lite läxor, (jag har en dålig vana att alltid spara allt plugg till söndagskvällarna! )

Herrå,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback