!!!

När jag sitter här och tar några djupa andetag då och då,
Tänker på hur livet är och hur svårt allting har blivit,
Det är då jag undrar vad det är för mening med livet.
Man föds, man lever en stund och sen dör man.



Trött som bara den och jag är verkligen i behov av sömn just nu, men jag orkar inte gå och lägga mig, hjälp mig, jag har problem! Det är verkligen katafuckingstrof!

Fotbollsträningen dög, två matcher kvar, men jag räknar det bara som en. Högsby & Högsby och jag hoppas på vinst & vinst :) Och jag har hittat världens finaste fotbollsko, GE MIG! 1 599 :-,
Pappa och Josefine kan ju sponsra lite tycker jag, dom gnäller ju som fan när jag har tvättat dom och dom står i badkaret: -Det stinker för fan kattpiss! Ta ut dom härifrån!
Förlåt mig,

Näe, nu måste jag verkligen sova,

Godnatt & Herrå,




3-4 månader kanske, det känns rätt behövligt just nu, så jag hoppas på det. Och jag hoppas verkligen att den är finare än den senaste jävla äckelsaken. Men jag hoppas verkligen att jag slipper snart, vore så himla skönt att få ha det som förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback