Alldeles för trött och Alldeles för mycket ångest.

Imorrn drar jag till Stockholm och jag bär med mig massa ångest dit. Svenskaprov på måndag och jag har inte pluggat någonting. Fysikprov på fredag och jag fattar inte ett skit. Men jag får väl försöka leva i nuet och hoppas på en bra helg, med IG-prov att se fram emot. Grattis Matilda, Du lyckas verkligen i livet!

Dagen har i alla fall varit hyffsad, promenad med Emma på idrotten och det slutade med att vi hamnade på bibblan och snackade, så mycket orkade vi idag, mohaha :P Och träningen var rolig ikväll, allsvenskan var helt klart det bästa :) Det bästa med kvällarna är tanken på en skön säng och massa fina drömmar, men det funkar inte alltid så bra för mig, drömde ju att en kille i klassen var tjej häromnatten och han såg precis ut som han gör i verkligheten, ända skillnaden var att han hade kjol och sånt på sig, härligt :P Men i alla fall, det är tanken som räknas, det känns bra :) Och för att göra tanken till verklighet så ska jag lägga mig i sängen nu och försöka uppfylla det.

Godnatt och ha det bra i Oskarshamn i helgen, jag gör stan i Stockholm och kanske Gröna Lund oxå,

Kommentarer
Postat av: Lena

Vad kul Matilda! Ha det kul i Sthlm :) och... Greys anatomy, är skit skön!

2007-09-28 @ 08:18:24
Postat av: Sofia

ja, ha det KANON!
och svenskan kommer att gå bra, gick rätt bra för mig trots allt ;D haha

2007-09-28 @ 18:18:16
Postat av: Linda

avvis på dig!! =)

2007-09-29 @ 09:28:38
Postat av: Lena

Uppdatera snart! Vill höra om hur det var :).

2007-09-30 @ 18:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback