Åååååååååååh

Just nu är jag grymt förbannad.
Fan för att ingenting blir som jag vill.
Det blev ingen skiva för skiten fuckade sig totalt, försökte tre gånger och det funkade verkligen inte! Och jag är inget datasnille så det kommer aldrig funka om jag inte får proffshjälp. Och pappa som frågade om jag vill installera den nya datorn någon dag, vågar han verkligen låta mig göra det?! Skulle inte tro det. Jag kan verkligen ingenting här i världen. Jag kan inte laga mat, inte prata inför massa folk, inte bränna en skiva (fast egentligen är det inte mitt fel, för det är filerna som inte funkar på den bärbara), jaa, ni märker, ingenting funkar för mig!Det enda som funkar är att slappa, men det kan jag ju inte leva med hela livet. Jag hoppas att jag kan måla om ett rum, för det blir det sen, eller snart. Kan jag inte det så är jag värdelös, helt totalt värdelös.

Jaha, förortsungar blev det förut i alla fall, idag igen, mohaha...men den är grym!

Och nu blir det lite ilska, lite dator och sen måste jag söva ner mina problem, så
sömn blir det sen.

Herrå,

Kommentarer
Postat av: sara

Jag vill komma hem till dig och se förortsungar. :D

2007-09-18 @ 15:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback