****

Måste faktiskt erkänna att det har varit en helt okej dag, fast lite för mycket promenad och guidning och lite för lite mat och lek. Men min grupp vann i alla fall på den där saken när man skulle hitta saker i naturen till en bokstav, greeejt :)

Träning ikväll och jag är så grymt opepp, känner för att hoppa över den ikväll, men jag har ingen anledning till att inte gå. Åh, så jobbigt det känns ibland.

Och så fick jag remisskiten till hudläkarn idag oxå, bajsan på att jag måste vänta 2 månader på att få komma dit när alla andra bara behöver göra ett besök hos vårdcentralen och sen ha det färdigt. ORÄTTVIST skulle jag faktiskt vilja uttrycka det!

Herrå,





Åh, jag blir så pissigt, äckligt förbannad ibland. Jag vill inte ha det så här längre. När ensamheten besöker mig i huset, det är då det blir så jobbigt och det är då jag önskar som mest att jag hade det som alla andra. För det är när ensamheten är på besök hos mig som jag har tid att tänka och det är då tårarna letar sig fram och det är då min hjärna går på högvarv för att komma på en anledning, en enda anledning till: VARFÖR JUST JAG!???? Men trots det höga tempot kan den ändå inte hitta någon förklaring. Snälla, förklara för mig: VARFÖR JUST JAG!???


Kommentarer
Postat av: sofia

Mer orättvist att du redan har fin hy!!! ;)

2007-09-25 @ 17:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback