""

Börjar med att skriva Bråbo, för dit ska vi imorrn! Och jag ska ha blommiga gummistövlar och regnkläder, för det ska visst bli regn!

Och dagen har varit okej, tre timmar hål, mat hos mamma och Västervik med pappa :)
Plus att jag har hittat min idrottslärare på bilddagboken och hon ser ut att ha gått på anabola!!!!

Kolla vem som åker ut från Idol, jag hoppas verkligen på Knut! Modell/Kock, ful och ingen sångtalang, UTUTUT!!
Ja, efter jag har kollat på det så blir det sänggång :)

Och jag har lovat Victor nu, jag ska våga!!!

Herrå,





Varje gång jag åker därifrån så jag känner jag mig så mycket lättare inombords, och idag när jag satt och väntade så läste jag en text om massa orsaker som gör en människa olycklig och det var verkligen såna saker som jag verkligen gör. Jag stänger inne massa saker i mig själv istället för att öppna mig, jag tänker för mycket på andra före mig själv och massa såna saker. Jag ska bättra mig, eller jag ska försöka i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback