!!

Snart dags för lite sömn igen, men först blir det en liten blogg, känner att jag behöver det just nu.
Blev en skön promenad med Emelie förut, tack bästa du, det behövdes!

Framtidsresan var faktiskt helt okej måste jag säga, roligt att få göra något annat än att bara ha vanliga lektioner i alla fall :)
Men imorrn är det som vanligt igen, idrott och jag orkar verkligen inte göra sånt där test och sen orientera också, usch. Kan man inte få ha lite roligt på idrotten bara?!

Noep, funderar på å borsta tänderna nu, skulle vara skönt att somna tidigt ikväll.

Herrå,





Åååååååååh, jag blir tokig, alldeles galen av irritation, ilska, ledsenhet och besvikenhet. Fan, jag orkar inte ha det så här längre. Jag känner mig ensam, totalt jävla ensam, finns det någon mer? Snälla, ge mig något bra så att jag mår lite bättre. Varje kväll kommer depressionerna, jag sitter med tårfyllda ögon nu, snart svämmar dom över och bara rinner och rinner. Det blir ett uppehåll och sen börjar det igen när jag lägger mig i sängen och det slutar inte förrens jag har somnat. Jag orkar inte ha det så längre, vill bara ha något bättre och inte för att vara ego, men jag känner verkligen att jag förtjänar något bättre, någongång.
Om drömmen slår in så drar jag nästa år, efter att jag fyllt 18, en månad eller två, bort från hela skiten, till ett ställe där jag kanske kan få vara mig själv, det skulle vara skönt, om det ändå kunde vara i morgon. Mitt liv känns verkligen som ett sånt där rör (med någon gegga i )som man hade när man var liten, man vänder det uppochner och ser saker falla, precis så känns det för mig just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback