:'/

2-1 till KFF, Grattis. Och jag var sketapepp på att spela,
stod bredvid och bara önskade att få ta på mig mina
fotbollskor och sparka bollen, långt åt helvete.

Och vad händer imorrn då? Jaa, det återstår och se,
lär väl bli plugg och slingan och kanske lite film.

Och nu blir det depp och musik,







Två dagar som är deppa som fan, jag orkar inte, men jag kan inte styra det själv. Det var skönt att komma bort en stund och få lite andra tankar ett tag. Men just nu vill jag bara bort, långt som satan och aldrig mer komma tillbaka, få börja ett nytt liv, ett bra liv som jag mår bra i. Ett liv där jag kan få ha det som alla andra, för det är det jag vill mest av allt just nu. Min insida är helt rispig och förstörd, att jag aldrig lär mig att visa det utåt också, men jag är för hård för det, det går inte. FAN, jag vill också kunna någongång och jag vill också få ha det som alla andra någongång, och jag vill så himla mycket. Men inget blir som jag vill, och det lär jag väl få leva med hela livet.
Men jag villvillvillvillvillvillvillvillvillvillvillvillvillvillvillvillvillvillvillvillvillvillvillvillvillvillvillvillvillvillvill få ha det som alla andra.

Kommentarer
Postat av: sara

matilda. jag vill ha dig kvar här. jag klarar mig inte utan dig. jag behöver dig! du vet att jag finns här för dig. puss

2007-09-13 @ 12:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback