!!!

Och läxan är gjord nu, fast den blev grymt ful,
så jag vet inte om jag vågar lämna in den,
men jag måste nog, för den skulle ha varit inne i onsdags :P
Och jag orkar inte gå till skolan imorrn, vill bara stanna hemma
och krypa långt ner i sängen, dra upp täcket över huvudet och
bara slumra in, helst förevigt, men några extra timmar räcker
för imorrn.

Måste nog sova snart för mina ögon är torra som bara den
och det hjälper inte när jag blinkar, så det känns som om
jag typ har tix eller något. Men aja, sov gott

Herrå,





Och nu har jag gjort det, jag har gjort det som jag så länge har tänkt att jag ska göra. Jag orkar inte se det mer nu, orkar inte veta av det mer, nu ska jag bara vänta och se om det kan komma något mer. Om det så blir ska jag göra allt för att det ska finnas kvar, det enda jag vill är att bli bra, jag vill uppleva allt det där som alla andra upplever. Det är inte lätt för er att förstå hur det är, även om ni säger att ni förstår så kan jag lova er att ni inte gör det. Det är den bland den grymmaste plågan man kan leva med och om det bara fanns någonting man kunde göra åt det så skulle jag göra det, oavsett om det så kostade hela mitt livs inkomster i framtiden så skulle jag göra det, för jag vill ha det, NUNUNU!!!
Och idag mår jag som en rutten potatis, tårarna hänger i ögonen och vill komma ut, så jag ska lägga mig i sängen och låta dom rinna längs med kinden och slutligen landa på kudden. Dom ska få bilda en blöt fläck på kudden, jag bryr mig inte, jag vill bara få ut dom så att jag kan känna mig lite fri för några minuter. Snälla, låt mig få bli som alla andra någongång, för jag orkar inte mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback