:)

Så var snart söndagen slut och imorrn är det dags för skola igen!
Gutt att jag slutar vid 11.35, annars hade jag nog inte pallat.
Luncha med Emma imorrn, måste äta maaaaaaaaaaaaaaaaaassa
mat, så att jag är laddad till matchen!
Och så ska jag nog göra en Sara till kvällen, pastasallad :P

Dagens match var väl lite av den där sämre sorten.
Förlust med 3-0, men vi tar nya tag imorrn.
Fick ju i alla fall HaraldKlubban, fast jag tycker att det finns andra
som förtjänade den bättre.

Och efter hemkomsten blev det uppackning, och sen däckade jag
nästan i soffan, låg och kollade på friidrotts VM :)

Nu ska jag dra och äta pizza, onyttigt på den,

Herrå,


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag tyckte att du var värld klubban, du kämpade jätte bra :)

2007-09-04 @ 17:34:04
Postat av: Lena

Göra en Sara? haha vad skön! :)

2007-09-06 @ 15:49:35
Postat av: mattis

Tack Linnéa :)
Haha, jag blir alltid så frestad av henne :P

2007-09-06 @ 16:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback