Yiiiiiiiiiihaaaaaaaaaa

Och nu är jag PEEEEEEEEEEEEEEEEPP för lördag, längtar så in i hell nu! Och allt är klart nu, förutom kläder, vet inte riktigt vad jag ska ha på mig, men det löser sig nog, det brukar det göra :)

Och mitt ansikte mår inte bra, jävla basiron, det funkar ju inte på mig, får ju värsta utslagen och svintorr hud, jätteschysst!

Och jag tänkte vara duktig nu, registrera mitt nya CSN-kort och sen försöka plugga på fysiken även att jag inte fattar ett skit. Jag sa till min lärare idag att det kommer att gå åt helvete för mig, men då sa han bara: Nejdå, det fixar sig ändå, även att det går åt helvete! Så jag ska tro på honom nu då, att det kommer ordna sig även om jag inte klarar det.

Ingen träning för min del idag, är inte så pepp, så det gör inte så mkt.

Herrå,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback