Måndag

Måste egentligen plugga, men det får bli en liten blogg först. Dagen har varit sådär som måndagar brukar vara, rätt sega alltså. Och på tal om seg så har jag världens segaste dator som inte fattar det jag skriver förrens tjugo år efter + att det tar typ 10 minuter att starta den. Men i alla fall, dagen började med svenska, en helknäpp vikarie som bara skrattade åt det hon sa hela tiden. Och engelskan var seg, låg typ och slappade på en bänk i korridoren. Och den sista lektionen innan hålet hade vi CAD, lite segt å repetera allt vi har gjort, men aja. Sen drog jag hem, åt mat samtidigt som jag kollade på Madagaskar, sen gjorde jag en kladdkaka (sofias fel bara för att hon hade gjort en igår och jag blev lite avis, så jag var tvungen). Medans den var i ugnen halvsov jag lite och när jag äntligen hade tagit ut den så var jag inte så sugen längre, så jag gick tillbaka till soffan och somnade, vaknade när alarmet på mobilen ringde, så det var bara till å gå upp och cykla till skolan igen efter en timmes sömn.

Haha, kort blogg? Vet inte riktigt, men jag tycker om att dela med mig av mina dagar!
Nu ska jag iaf plugga lite och sen ska jag vara duktig och laga mat, spaghetti och köttfärssås :P

Och förresten så har jag asont i halsen, så nu vet ni det också.

Herrå,


Kommentarer
Postat av: Sofia

Få inte halsfluss! sånt är bara skit ;P
och kladdaka är MUMS, :)

2007-10-08 @ 22:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback