Lars Winnerbäck, opepp och pepp!

Sitter här och laddar ner låtar från lars Winnerbäcks nya album, Daugava. Har inget annat för mig, så det är bra att jag har tid för det :)



Dagen har varit rätt rolig faktiskt, jag trivs bra med klassen, speciellt när alla har lite damp :)
Slapp göra svenskaprovet idag, det får bli nästa vecka, och då blir det tre prov, gaah! Svenska, matte och CAD,men det ska nog gå bra tror jag! Det enda som inte kommer att gå bra är fysiken som är på fredag, fattar verkligen ingenting.

Träning ikväll och jag är opepp som bara den, trött och mår illa, så det kommer inte gå så bra, men jag ger det en chans i alla fall. Jag är i alla fall FETPEPP för lördag, det var länge sen nu, så det kommer bli extra roligt tror jag, jiiiiiiiha :D

Nu måste jag checka läget lite till och sen måste jag byta om..

Herrå,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback