Längtan..

Jag vet vad som händer nu, först en sväng till höger, sen en sväng till vänster och sen en liten backe, i ett gult hus händer det, just nu. Och jag längtar, redan, jag är knäpp, jag vet, men jag kan inte rå för det. Om tjugo minuter ska jag ut och gå med hon den dära som bor i huset där det händer. Och hon är min bästa! Och om 7 månader händer det som är inför händelsen idag, haha..jag fattar, och hon fattar, jag längtar, hon kanske längtar, jag är gaaaalen!

En och en halv vecka kvar, sen är det höstlov, gött! Och på torsdag drar vi till Stockholm, blir förhoppningsvis roligt, fast jag ser inte riktigt fram emot bussresan, men det blir nog bra :)

Nu måste jag peppa lite och sen promenad, måste röra på mig och prata av mig.

Herrå,

Kommentarer
Postat av: Sofia

hahah, jag LÄNGTAR!!! :)
bästo :)

2007-10-17 @ 20:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback