God morgon!

Vaknade som vanligt alldeles för tidigt på en lördag. 7.25, gaaah, jag får rycket på mig själv. Men istället för att försöka somna om (det funkar aldrig ändå, så det är bara meningslöst), så läste jag lite i Egogirl och jag tycker faktiskt att den är rätt bra. Sen tog jag mig i alla fall upp ur sängen, blev för hungrig för att ligga kvar. Så nu kokar jag ägg och väntar på att mamma ska komma hem igen, frukostfrukostfrukost. Sen blir det till att göra sig iordning och sen dra iväg till Kalmar och Öland, gutt :)

Och jag är fortfarande skitpepp på kvällen, fett med nice på det, fast jag vet fortfarande inte riktigt vad jag ska för skor, det blir i alla fall en blå klänning tror jag.

Jag är på värsta skrivhumöret just nu, men jag har inte något mer å skriva om, så det får bli ett slut nu.

Herrå,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback