FUCK FUCK FUCK

Jag får värsta rycket på webdesignhelvetet, jag fattar ingenting just nu och så är det prov i morgon. FANFANFAN. Jag kommer få så fett IG så det skriker om det. Åååååååååååååååååh! Sista dagen innan lovet i morgon i alla fall och jag ska ta död på min kropp efter skolan, träna hårt som fan och verkligen få ut all ilska ur mig. Måste verkligen försöka en gång till, en sista gång, funkar det inte så går jag och lägger mig,

Herrå,




Och jag hatarhatarhatar att jag måste ha det såhär, jag döööööööööööör. Orkar fan inte nu igen, måste sträcka på mig och lära mig att tycka om det precis som det är, men det går inte, det är inte så jävla lätt. Men jag jobbar på det som jag inte kan göra något åt. Men jag ska fanimej bli bra, om en månad, ett år eller om så två år, jag ska bli bra, någongång. Och jag ska lära mig att älska mig själv. Och jag ska försöka att inte deppa ihop. Jag ska göra ALLT som går att göra. Jag skaskaska.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Försök att älska dig själv ja, fastän att det är svårt.
Tills du gör det så finns det massa andra som älskar dig iaf. Jag är en av dom! :)

2007-10-26 @ 16:37:02
Postat av: Matilda

Tack bästabästa du, jag älskar dig!

2007-10-26 @ 19:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback