Förkylt läge

Min hjärna är lite ur funktion, men jag ska försöka att få till en liten blogg iaf, skrev ju ingen igår.
Bajsmatteprovet kommer gå åt helvete tror jag, skitsvårt och jag är trögfattad, så det är ingen bra kombination.
Och nu sitter alla andra och har cad-lektion, men jag behövde inte komma för curt är snäll :)

Och jag är så fruktansvärt sugen på Tre Vänners kebabpizza, jag ska bannemej fjäska lite för pappa ikväll. Med tanke på att vi fick någon äcklig gryta hos Nonna igår så att varken malin eller jag åt typ, och med tanke på att jag bara åt potatismos i skolan igår och med tanke på att jag fick godkänt på fysiken. Med tanke på allt det, så borde faktiskt pappa vara snäll, så jag ska tigga och be riktigt snällt!

Men nu måste jag faktiskt plugga på naturkunskapen, jag vill ha bra betyg i det, så jag ska plugga som en idiot varje gång vi ska ha prov. Och jag vill få massa bra betyg i alla ämnen, så jag ska bli pluggis, nu vet ni!

Herrå,

Kommentarer
Postat av: Sara

Låter ju bra sötnos. :)
vem är Nonna?

puuuuss

Postat av: matilda

Min faster :P

2007-10-11 @ 20:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback