Bra dag

Känner mig rätt duktig, har hunnit med en hel del saker idag faktiskt. När jag vaknade hamnade jag vid datorn, laddade ner msn till mobilen och fixade så att jag skickar "gratis" sms till alla. Och när jag satt där och hade fullt upp med fixandet så ringde Victor och ville åka och träna. Och jag som hade trott att vi skulle dra iväg vid typ tolv, klockan var tjugo i tio när han ringde, haha..så det var bara till att slänga i sig frukosten och trampa iväg. Sen var det träning. Och vid halv tre åkte jag, mamma och Malin till Västervik och det gick bra, somnade faktiskt, gutt! och så har jag hunnit med McD idag också, uscha!

Och pappa har fixat det bra på rummet nu, imorrn blir det rollning!

Herrå,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback