**

Föreläsningen idag var faktiskt rätt bra, en del av bilderna var i alla fall sjukt äckliga. Och efter skolan hängde jag med Johan och Schöttke till gymmet och vid halv fem drog jag till nautilus och körde Pilates med Emelie, mycket trevligt faktiskt :) Och imorrn blir det styrketräning med victor,sara och martin.

Och jag har skaffat pojkvän nu, bara så ni vet. Personen går samhälle och vi är nykära. För 10 minuter sen faktiskt. Vi var så överdesperata så vi bestämde att vi skulle bli ett par. Personen heter Emelie Andersson, ååh, gud vad jag är kääääääääär! HAHAHAHAHAHA

Näe, nu ska jag skicka lite fler hjärtan till min boyfriend och sen blir det kanske tv:n en stund.

Herrå,


Kommentarer
Postat av: Sofia

vafasen?! :O
Du och övervakaren? trodde att hon skulle föregå med gott exempel ;D hahah

2007-10-23 @ 22:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback