**

Känns precis som om jag ska till skolan, men idag blir det Jönköping, lite shopping och så med pappa. Fast dom har inte Gina Tricot på A6 och det gör mig lite deppig med tanke på att jag inte har något att ta på mig ikväll. Och pappa råkade krympa lite kläder i tvätten häromdan, typ min klänning som jag älskade.

Stockholm var ingen höjdare, för mycket buss och för lite teknisk mässa. Om jag ska sammanfatta torsdagen med ett ord så blir det: Meningslöst.

Och igår var jag riktigt duktig, skaffade mig ett gymkort på Nautilus, så nu ska jag ligga i hårdträning ett tag, satsar på sommaren-08. Har nästan skaffat mig en PT nu också, haha :)

Nu måste jag fixa mig lite, sen äta frukost och sen åka bil och digga Lars Winnerbäck med pappa.

Herrå,

Kommentarer
Postat av: Emma

Jaaaa, då tränar vi imon då!!

2007-10-20 @ 16:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback