**

8 minuter kvar nu, sen är det Grey´s Anatomy och sen är det sängen som gäller. Har shoppat upp mig inför i morgon, Tom och Jerrykex, vindruvor, torkad ananas, tuggummi, drickyoghurt, vatten och halstabletter (ont i halsen igen). Glömde tyvärr att köpa en tidning, men Frida har lovat att jag ska få låna en Solo av henne, tackar. 7 minuter kvar nu. Jag har fixat massa musik till Mp3:n också, så nu klarar jag nog 10 timmar i en buss imorrn, greejt :)

Näe, nu måste jag kolla bildisar lite snabbt och sen springa till tv:n.
Sverige leder förresten nu, 1-0 mot nordirland (tror jag det var), noll koll :P

Herrå,

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag saknar dig lite mycket faktiskt. Hoppas på att träffa dig imorrnkväll. :) ses, Gull!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback