Söndag

image55


För att vara en söndag har dagen faktiskt varit rätt okej. Har inte känt mig sådär äckligt sunkig som jag alltid annars gör på söndagar, känns riktigt skönt faktiskt. Har börjat fixa lite i garderoben, men jag tröttnade rätt fort så det är inte klart än på långa vägar. Och Nonna har sytt mina gardiner nu också, så nu finns dom på plats också. Nu är det nog bara lite småsaker kvar som fattas och så soffan och tv:n också :)

Blev en hyffsat bra kväll, roliga människa i alla fall :) Och stan va rolig, haha, vilka knäppisar det finns egentligen. Nu blir det lite lungt ett tag tror jag, det blir inget i helgen i alla fall, för på fredag drar jag till Stockholm, gött :)

Nu blir det lite garderobsfix och sen blir det förhoppningsvis tidig sänggång, håller på å läser en bok, ett under har typ skett :) Haha

Herrå,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback