Måndag

Måste bli en liten blogg nu innan sängen, inte för att det finns något speciellt att skriva om, men jag känner mig bara lite skrivsugen :) Ni märker redan hur det börjar spåra ur, men läs inte mer om ni inte vill..

Dagen har varit sådär lagom jobbig, segt att vara tillbaka till skolan igen, inget jag har längtat efter precis. Tre timmar hål och då blev det dator, glass och tv:n :) Och jag hoppas att lite av glassen omvandlades till muskler när jag tränade sen :) Promenix med gullet blev det också, hittade en ny väg, haha. Och kvällen avslutades med lite övningskörande, första gången på typ 3 månader, men det gick hyffsat, enda problemet var att jag inte såg vägen när pappa lurade in mig på en grusväg. Haha, men vi kom hem levande så det känns stabilt.

Sovmorgon imorrn och den ska jag utnyttja, så nu blir det sänggång och sen ska jag sova till 8.30 imorrn :)

Herrå,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback