JAG HATAR IDOL!

Känner mig rätt glad faktiskt (förutom att jag hatar idol), för tro det eller ej, men det gick bra på gymmet för mig idag :D Och hela helgen blir full med fotboll, mm :) Fotbollsavslutning va det idag och träningarna som precis har börjat, det känns lite mysko, haha! Men aja, grattis alla till de individuella priserna :D

DANIEL ÅKTE UT FRÅN IDOL, BOJKOTTA SKITEN!!!!!!!!!!!!!!!


Puss,




Två år sen idag, låter som ett dödsfall eller något och det är det ju på sätt och vis, men jag lever ändå, jag vill leva för jag har världens bästa! Men två år är två år för mycket, för mycket saknad och för mycket tårar, det tillhör inte mig, tårar har aldrig varit något för mig, jag har alltid varit stark och hållit emot, men det har inte varit lätt, det är så grymt svårt när man har stor saknad som man blir påminnd om varje dag. En saknad som blir störst på morgonen och på kvällen. Jag har vaknat flera nätter i skräck och flygit ur sängen och trott att någon är i rummet, en känsla som gör mig kall, en fruktansvärd mardröm, det är vad det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback