Hemma igen

Och helgen har varit bra, jag har inte med mig alls mycket hem, men det gör att jag har mer pengar kvar :) HAHA
Fars dag idag och pappsen fick en finfin tröja! Pappa är älskad <3
Och igår när vi var inne i Gallerian såg vi en snygging(?) från idol, kom inte på vad han hette så jag gissade på Sten, Sture eller Sven, men det var tyvärr fel! Det var ju Knut, och jag kan faktiskt lova att han såg rätt bra ut i verkligheten, även att han var apaful på tv.

Och när jag kom hem ikväll drog jag ner till klubbis på möte, träffade mina älskade och fick lite ångest för det där med nautilus, jag kommer typ inte hinna träna där nu!

Jag måste ta tag i det där nu, men jag är feg, jag vågar inte!

Herrå,





Ge mig , Ge mig , Ge mig det som alla andra har, jag vill också, en gång för alla. Jag orkar inte ha det så här. Snart är det två år sen jag märkte det första och två år är mycket, alldeles för mycket och alldeles för länge. Orättvist och Jobbigt är två ord som beskriver det. Hatar är ett annat. Och Tårar är ett annat.

Kommentarer
Postat av: Sofiiia

om det där du ska ta tag i är det jag tror så... JAAA, och NU ska det ske.. om det inte var det så ska det ske endå, haha :D

2007-11-11 @ 22:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback