*

Har idétorka så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men något måste det bli för jag vill få fram något, men jag vet inte vad. Desperate Housewifes blev det förut iaf, har börjat kolla på det faktiskt och imorrn är det storfavoriten Grey's Anatomy, iiiiiih :D Och jag har tänkt få lite mjukare hud och lite så, så jag köpte babyolja förut och det va extremt kladdigt, men det kanske funkar, vem vet!! :)

Nu måste jag nog sova lite, somnade sent igår och det är Absolut Torr:s fel, gaaaah!

Au Revoir,





Vet inte om det är här mina ord borde stå som jag inte får fram, men på något sätt känns det ändå som det, för det är just här jag brukar skriva sånt jag känner för det och jag känner ett enormt stort hål inom mig, någonting fattas och jag vet precis vad det är och på fredag är det exakt 2 år sen, fuckfuckfuck!
"Varför jag, Varför jag, Varför inte nån av alla andra, är jag inte lika mycket värd?!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback