Toooorsdag

Och nu sitter jag här igen, egentligen lite fel tid men jag orkar inte göra mig iordning!
Milan vann Champions league-finalen, det såg jag faktiskt, elr inte matchen, men efter matchen :)
A-laget förlorade igår, men se framåt, det borde ju vända snart!
Fråga Olle igår, haha, såg inte hela, tur det :P

Ikväll äre ESV-avslutning och efter det blir det film, hoppashoppashoppas att vi får slippa skolan imorrn, vi går ju trots allt längre än vi ska idag. Men sovmorgon till 10.20 är inte heller helt fel, faktiskt.

Och när ska jag hinna inviga mina inlines, måste ju lära mig åka snart, annars blir det inte bra!
Imorrn kanske, på lördag, söndag, aja, ngn dag iaf och det ska bli kuuuuul :)

Jag måste ut och springa massor nästa vecka, missar fasen träningen ikväll, träningen på tisdag och träningen på torsdag nästa vecka, inte bra!

Men nu ska jag göra mig iordning, möta Emma vid tio över!

Ha det bra,

Puss, Mattis

Kommentarer
Postat av: Emma

Imorron rullar vi!!!

2007-05-24 @ 16:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback