Solig Söndag!

Sol, Sara, Svett, haha, jaa, det va dagen det!

Efter en natt med lite sömn, en syrra som snodde täcket och en näsa som kliade konstant bestämde jag mig för att åka till Ernemar. Fick ett sms av Sara inatt så jag tänkte att jag kunde fråga henne då :D
Så Sara och jag låg och "pressade" på berget, jaa, lite kallt va det faktiskt och det mest irriterande jag har varit med om på länge (efter den kliande näsan) va alla flugor och gröna spindlar som kröp på mig! USCH!

Sen åkte vi hem, jag åt chicken á la mamma Andreasson, det va smaskigt det. Sen satte jag mig på cykeln igen, och så trampade Sara och jag iväg till Arena Oskarshamn och kollade på IFK-OAIK. Vinst till IFK, faktiskt!
Efter mycket svettande och stenkast åkte vi hem igen. Och nu har jag upptäckt att jag har fått röd ful färg i ansiktet och på armarna och dessutom har jag färg på bröstet, fast fel streck har det ju blivit! JAG VILL JU HA BIKINISTRECK DÄR OCH INTE STRECK EFTER ETT LINNE!!!

Men nu är visst klockan 18 och det va visst nu vi skulle va nere vid klubbis och lira lite fotboll, så jag får väl byta lite kläder, shorts och en t-shirt räcker gott och väl, barfotafotboll blir det faktiskt ikväll, nicenice :)

Ha det bäst,

Puss, Mattis


Kommentarer
Postat av: SARA

'Sol, Sara, Svett' . HAHHAH xD
Fin kombination ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback