Onsdag!

Meningslös dag, meningslöst liv! Ja, så är det faktiskt, iaf idag!
Men tackar ju för idrotten idag, det meningslösaste av allt idag, kunde faktiskt ha sovit någon timme till, satt ju ändå bara och väntade på det där portfoliosamtalet! Och Emma trillade,aousch, och sen när vi gick in i gympasalen, la jag mig på golvet och då hände nästan en liten olycka, haha, jag va bara någon sekund ifrån att somna!

Min lilla pärlängel blev ett litet missfoster, förlåt, men jag är inte världens bästa på såna där pilliga saker!

Mina ögon slutar nog snart att fungera tror jag, dom typ flimrar och är konstiga, vad gör jag då? Slipper jag gå i skolan då elr?

Helgen kommer bli en sån där rutten plugghelg för jag har massa nästa vecka; historiaprov, historiainlämning på typ två sidor, 2 esv-inlämningar och slutprov i matte B ! Usch för nästa vecka!

Ikväll blir det kemiplugg och musikal, nice :)

Bion va rätt okej igår faktiskt, fast jag fick lite ont i rumpan :P

Ha det bra,

Puss, Mattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback