Onsdag tror jag!

Skolan va kort idag, och jag måste plugga för jag har kemiprov på fredag, men jag orkar inte!
Ikväll blir det bio, det ska bli roligt det, elr hur sofia ;)

Sitter här och fetar mig med vindruvor, elr blir man tjock av det??

Det är tråkigt väder och jag vill bara soooova!

Ta tag i ditt liv människa och gör något bra,
du måste ju göra det någon gång, det vet du så väl, gör du det inte nu,
så måste du göra det någon annan gång och då kanske det är dubbelt så jobbigt!
Skärpning, Skärpning, Skärpning!



Kommentarer
Postat av: Thomas

Stockholm leder som sveriges finaste stad. Håller du med eller tycker du nått annat?? Gör just DIN röst hörd. Obs jag läser alla bloggar ja skriver i ;)

Postat av: Emma

Hahahaha

2007-05-30 @ 15:10:28
Postat av: Sara

HAHAHAH ,
Och du Matuldis . Vindruvor är frukt ju . Nyttigtnyttigt (;

2007-05-30 @ 19:52:39
URL: http://sara2.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback