MysHelg

Ännu en fullbokad helg, nice ;)
Ikväll blir det mys med mamma och syster :)
Imorrn blir det match, städ och myskväll med brudsen :)
Och söndag blir det mys med honom!

Förra helgen va en Bäst-helg, det blir det på sätt och vis den här helgen oxå, men det blir snarare mer myshelg faktiskt :D

Och jag trivs bara mer och mer i klassen och du är bra du ;)

Nu mår min mage bra igen, det kanske har försvunnit, precis som du sa att det kunde göra, fast jag tog inga tabletter!

Scissor Sisters- Land of a thousand words, spelas för fullt just nu, trevligttrevligt :)

Och snart är det sommar och det betyder jobb, pengar, sola, bada, bästiga, glass, värme... oh, jag kommer trivas, mkt mkt :)

Och snart är ett helt år avklarat på Oscars, bara två år kvar, sen blir det jobb elr nåt och sen hoppas jag på polishögskolan elr LTH, jag ska i alla fall bli något bra när jag blir stor!


För tillfället blir det en cykelsväng hem till mamma och sen blir det till att tjocka sig med mat :P

Ha det bra,

Puss, Mattis






Kommentarer
Postat av: Sara

Du är redan något bra min Tuldis <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback