Mååååndag

Bara fyra dagar kvar nu, sen är det helg igen! Jag är skoltrött, jag kan inte hjälpa det, men jag orkar verkligen inte mer och än är det inte slut på skiten. Massa kvar och fyra veckor oxå! Kemiprov, slutprov i matte B, engelskatal, historiaprov och säkert miljoner saker till. För varje dag som går vill jag bara krypa ännu längre ner i sängen på morgonen och sova bort hela dagen och bara tänka på bra saker.
  Det blir inte bättre av att det är friluftsdag imorrn heller, usch på det, vill verkligen inte vara med, gå ut till Uvö, det är säkert flera mil dit och så vet jag inte vad jag ska ha på mig heller.

Jag är i alla fall pepp pepp pepp på nästa sommar, det ska bli grymt, för vi är grymmast och ni är lätt bäst! <3

Sitter här och raggar låtar nu för jag har inget å göra förrens om en timme typ. Bakade hallonmuffins förut, dom blev faktiskt riktigt smaskiga och jag lyckades i köket, för en gångs skull,haha, jag är bäst idag.

Näe, nu ska jag inte sitta här och tråka ut er mer, nu blir det något annat! Men jag vet inte vad! Haha
Jag är trött, men aja!

Ha det bäst,

Puss, Mattis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback